Beskid Makowski: Poręba - Lubomir - Schronisko PTTK na Kudłaczach - Poręba

Dnia 10 lipca 2016 roku obok Dworca PKP w Tychach spotkała się grupa ponad 40 osób - "Tychołazy" plus przyjaciele. Autokarem wybraliśmy się w Beskid Makowski. Dojechaliśmy do miejscowości Poręba i stamtąd kolejno zielonym szlakiem, zielono-żółtym i czerwonym wyruszyliśmy zdobyć kolejny szczyt do KGP - Lubomir. Wędrowaliśmy poprzez Kamiennik, Przełęcz Suchą i Łysinę. Po drodze nasz przewodnik Marek wręczył naszym dzielnym turystom Martusi i Pawełkowi kolejne odznaki PTTK. Pogoda dopisywała nam przez całą drogę i pięknie świeciło słoneczko. Po zdobyciu szczytu i zrobieniu zdjęć ruszyliśmy w dalszą drogę czerwonym szlakiem w kierunku Schroniska na Kudłaczach. Tam odpoczęliśmy. I dalej w kierunku Poręby. Był jeszcze przystanek na łące - niezwykłej łące - cudnie pachnącej siankiem z aromatem mięty... :) gdzie wylegiwaliśmy się na skoszonej trawie i mięcie :) I moglibyśmy już tu pozostać... Ale trzeba było wracać do domu. Kolejny fantastyczny dzień za nami, kolejna wspaniała wycieczka w towarzystwie kochanych ludzi, fajnie spędzony czas :)