Góry Opawskie - Biskupia Kopa

Dnia 6 marca 2016 roku grupa "Tychołazów" w ilości ok. 30 osób wybrała się BUS-em w Góry Opawskie. Dojechaliśmy do miejscowości Jarnołtówek i stamtąd wyruszyliśmy żółtym szlakiem w górki. Pogoda jak zwykle nam dopisała. Mieliśmy dość sporo słoneczka, a w wyższych partiach dużo śniegu. Po drodze podziwialiśmy Gwarkowe Skały oraz Piekiełko. Na chwilę zboczyliśmy ze szlaku żółtego na niebieski żeby dotrzeć do Gwarkowej Perci. Tam każdy kto chciał mógł zejść w dół ze stromego zbocza po pionowej drabince - urocze miejsce, frajda, trochę adrenaliny i fajne zdjęcia. Wróciliśmy na żółty szlak i dotarliśmy nim do Schroniska pod Biskupią Kopą i dalej na szczyt. Tam mogliśmy podziwiać przepiękne widoki z wieży widokowej. Po zrobieniu zdjęć i zdobyciu pieczątek do książeczek wróciliśmy do schroniska, gdzie zatrzymaliśmy się na dłużej. A potem czerwonym szlakiem zeszliśmy z powrotem do Jarnołtówka. No i BUS-em wróciliśmy do Tychów. Wyprawa bardzo udana, Park Krajobrazowy przepiękny i kolejny szczyt zdobyty do Korony Gór Polskich :) no i doborowe towarzystwo :)
Hej góry nasze góry!!!!!!!